Прихильники

Lorem

Delete this widget in your dashboard. This is just an example.

Ipsum

Delete this widget in your dashboard. This is just an example.

Dolor

Delete this widget in your dashboard. This is just an example.
 

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання
Англійська мова 
5 клас
17/03/2020
ВИКОНАННІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАЙТЕ МЕНІ НА ВАЙБЕР!!!
1. Опрацюйте відео "Використання дієслова to be у минулому часі"

2. Запишіть схему у зошит.
3. Прослухайте діалог  https://www.youtube.com/watch?v=k1QM4ouT2bU&feature=youtu.be 
кілька разів та виконайте вправу, використовуючи Past Simple/ Indefinite (was/ were)
- Where ______________ you yesterday?
- I ______________ at a party.
- ______________ there a lot of people?
- Yes, there ______________ a lot of my friends and relatives.
- ______________ the party fun?
- No, it ______________. It ______________ very boring.
- Why ______________ it boring?
- Because you ______________ there.
- I’m sorry but I ______________ very busy at work yesterday. And, anyway, I ______________ invited.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



18.03.2020
5 клас
1. Складіть пазл відповідно до пір року

https://learningapps.org/920830( скріншоти виконаних завдань мені на вайбер!)

2. Перегляньте мультфільм та виконайте завдання (кінцевий результат з балом фіксуємо скріншотом)

https://en.islcollective.com/video-lessons/partly-cloudy-emotionanimalweather

https://en.islcollective.com/video-lessons/clothes-weather-appearance


19.03.2020
5 клас

1. Перегляньте відео  "Preposition of place" 
(вживання прийменників місця)


2. Запишіть таблицю у зошити.

3. Виконайте вправу (скріншот виконаної вправи скидаємо мені на вайбер) https://learningapps.org/1062917

4 Вправу 4 виконайте у зошитах.


5 клас
30/03/2020

1.Перегляньте відео "SEASONS" 
https://www.generationgenius.com/videolessons/four-seasons-video-for-kids/   та дайте  письмово відповіді на запитання.
(фото відповідей скидаємо мені на вайбер)

2. Виконайте вправу у зошиті:
3. Пограйтеся



5 клас
03.04.2020
1. Урок розвитку навичок  читання та аудіювання.

THE SELFISH GIANT
  1. Послухай та прочитай

https://drive.google.com/open?id=1MBGYo4g9qjwFvdlGXrocIID7FTsgqbHx




2. Випиши невідомі слова у словник та вивчи їх.
( фото словничків скидаємо у вайбер)


3. Виконай тести (Зразок :1)а...2)...

1. Once upon a time there lived ....
а) children                  б) a boy                  в) a Giant

2. He has a beautiful .....
а) house                     б) garden                в) tree

3. Every day children came to his garden and were ....there.
а) happy                     б) angry                  в) unhappy

4. One day whenthe Giant saw the ......he got very angry.
а) flowers                   б) children                в) birds

5. The Giant built......... around the garden.
а) a large wall             б) a big house            в) a high wall

6. He told the children ......
а) come and play         б) not to come           в) gather fruit

7. What did the children do in the garden?
а) came and were happy there                    б) danced and were happy there               в) sang songs there

8. What was the Giant's garden like in spring, summer and autumn?
а) cold and snowy                б) beautiful                                  в) merciful

9. Why didn't spring come to the garden?
а) he was helpful.                 б) he was selfish                    в) he was kind

10. What did he see one morning?
а) a beautiful bird               б) happy children                 в) a green tree

11. What did Giant do and say?

а) he helped a little boy and invite the children
to his garden.

б) he cried at the little boy.

в) he closed his garden and go home.


4. Виконай завдання . Спиши речення, після кожного постав T або F.
1. The Giant had a beautiful house
а) True                    б) False

2. The Giant built a large wall around his garden.
а) True                     б) False

3. There were a lot of flowers in all gardens.
а) True                     б) False

4. It was spring in the Giant's garden.
а) True                     б) False

5. There was snow in the Giant's in summer.
а) True                      б) False

6. Autumn gave fruit to Giant's garden.
а) True                      б) False

7. One afternoon he heard beautiful music in his garden
а) True                     б) False

8. All the trees were green in his garden.
а) True                    б) False

9. There was only one green tree in the corner of his garden.
а) True                    б) False

10. The Giant saw a little girl under the tree
а) True                   б) False

11. Now the Giant understood why spring didn't want to come to his garden
а) True                   б) False

12. The GIant and the children were happy.

а) True                   б) False

5. Дай письмо відповіді на запитання та спробуй переказати казку.

5 клас
06/04/2020

1. Розпочинаємо новий розділ .


2. Перегляньте відео урок

3. Виконай вправу.
4. Послухай та знайти відповідний малюнок. По закінченню нажимаємо FINISH ! та робимо скріншот:





5 клас
09.04.2020

1. Запиши слова у словник:






2.  Знайди відповідний малюнок та запиши:



3. Знайди відповідний переклад та запиши у словник:


4. Прочитай:

5. Виконай вправу після тексту:

Фото робіт чекаю вайбері.



5 клас
13.04.2020

Monday, the thirteenth of April

1. Доповніть речення. Відгадай місце.

  Guess and name the place.
1         You can eat there.                                           ...
2         You can buy things there.                                ...
3         You can watch films there.                               ...
4         You can see very old things there.                    ...
5         You can keep your money there.                      ...
6         You clap your hands there when you like the show.  ...

2. Послухай та назви адресу музею.




3. Прочитай та обери правильну відповідь
(запиши за зразком 1a , 2 b....)


4. Пограйте гру, після завершення не забувайте натиснути FINISH! 


(читаємо текст, на карті знаходимо місце певної будівлі та вставляємо у потрібне віконечко)

Робимо скріншот та скидаємо у вайбер!

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛


5 клас
16.04.2020
17.04.2020

In the city

1. Переглянь відео та обери правильну відповідь. Після кожної відповіді натискаємо синю стрілочку. 


Зробіть скріншот кінцевого результату та надішліть мені у вайбер.


2. Утвори речення та переклади їх.


3. Виконайте усі вправи на малюнку:

1)Прочитай текст. Намалюй план та познач місця на карті. Використай слова з колонки.

2) Пронумеруй місця від 1-8 так ,як вони вживалися у тексті. Запиши.

3)Склади речення відповідно до тексту. Використай слова з колонки.

4) Напиши 6-7 речень про своє село. Використай слова у колонці.


Фото робіт чекаю вайбері!

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

5 клас
21.04.2020

Discover the UK!

Tuesday, the twenty first of April

1. Підготуйте зошит, словник та відкрийте свій підручник на с.194.

Запишіть число. 

Перегляньте урок. (виконуємо всі вправи відповідно відео)


Запишіть нові слова у словники та вивчіть їх.

2. Закріпіть свої знання:



Фото вашої роботи чекаю у вайбері.

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


5 клас
23.04.2020

Урок розвитку навичок граматики та письма

Thursday,the twenty third of April

The Present Perfect Tense
(Теперішній доконаний час)



1. Перегляньте відеоурок:


 Виконуємо все відповідно відео.
Записуємо, що кажуть.

Фото вашої роботи чекаю у вайбері.


💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖



5 клас
27.04.2020
28.04.2020

1. Повторіть вживання The Present Perfect Tense
(Теперішній доконаний час), що потрібно запишіть:


та виконайте 1,2,3 завдання:


1)користуючись таблицею неправильних дієслів Irregular Verbs, заповніть пропуски.

Таблицю неправильних дієслів можна знайти тут.

2)З'єднайте відповідні речення.

3)Виберіть відповідне слово.

Виконавши роботу натисни FINISH! та Check your answers!,  зроби скріншот.


2. Перегляньте відеоурок та виконайте вправи відповідно відео.


Фото вашої роботи чекаю у вайбері.


💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

5 клас

30.04.2020

Focus on Ukraine

Welcome to Ukraine


1. Перегляньте відео урок


(запишіть нові слова у словник та вивчіть їх;
виконуй все відповідно відео.)

Додаткові вправи надішлю у вайбер.

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕


5 КЛАС
04.05.2020

Monday, the fourth of May

Урок розвитку навичок граматики та письма

1. Перегляньте відео та запишіть схему та кілька зразків про використання
 Present Perfect Tense
(Теперішній завершений час)


2. Пригадайте про утворення Past Simple 
( Минулий неозначений час)


3. Виконай вправи 2 та 3 


4 . Виконай вправу , натисни у правому нижньому кутку синю галочку  та зроби скріншот.
Фото надішли мені у вабер


5. Додаткову вправу надіслала у вайбер.

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

5 клас
08.05.2020

1. Перегляньте відео урок .

Виконайте письмо вправу 5 с.221;
запиши нові слова до словника та вивчи їх.

Складіть розповідь про Канів , використовуючи факти вправи 4, с. 220.


☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝

5 клас
19.05.2020

Урок розвитку навичок граматики та письма

Adjective
(Прикметник)
Утворення Present Simple

Дивимося урок.Повторюємо ступені порівняння прикметників та Теперішній неозначений час.


Завдання: скласти 5 речень з прикметниками , використовуючи ступені порівняння;
та по 3 речення у Present Simple (розповідне, заперечне та питальне)

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

5 клас
25.05.2020

 The Future Simple Tense

(майбутній простий час)

1) Watch the video.(переглянь відео)





Тренувальні вправи

1) Поставити дієслова в дужках в майбутньому часі (Future T.)

1.     We _________  dinner at a nice restaurant on Saturday (to have)
2.     On Sunday I _________  my friend. (to meet)
3.     They _________  to London on Friday . (to fly)
4.       You __________ this story next lesson (to read)
5.     I _________ the window. (to open)


2) Розставити слова та частки у правильній послідовності

1. Read / will / the book / I / in / the library.
2. Will / not / grandparents /  Kevin / go to / at the weekend.
3. My / not / work / mum / tomorrow / will.
4. Will / go to / you / next summer / ? / Ukraine
5. Sam / listen to / ? / music / will / tomorrow

Перекласти речення на англійську мову
11.   Я читатиму книжку завтра.
2.   Завтра ми підемо в кінотеатр?
3.     Вона не буде робити домашньої роботи завтра.
   4.  Я куплю тобі сік.

Виконані завдання надсилай у вайбер

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


Англійська мова 
7 клас
17/03/2020
ВИКОНАННІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАЙТЕ МЕНІ НА ВАЙБЕР!!!


1. Перегляньте відео та повторюйте за диктором, запишіть у словник нові слова "Види фільмів"
(фото слів мені у вабер)
2.
3.Виконати завдання (надсилайте фото робіт мені у вайбер)

7 клас
20.03.2020
ВИКОНАННІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАЙТЕ МЕНІ У ВАЙБЕР!!!

1. Повторіть види фільмів :

2. Перегляньте відео та виконайте завдання під час перегляду(назвіть жанр жільму)
https://en.islcollective.com/video-lessons/movie-genres-teacherletangjimdocom (скріншот кінцевого результату мені на вайбер.)

3. Знайди слова та запиши у зошит:

4. Прочитай!

Types of Films

Provide students with these brief descriptions of the following common film genres.
Horror 
Horror films feature lots of monsters such as Frankenstein, or Dracula. The object of horror films is to make you scream and be afraid, very afraid!




7 клас
30.03.2020
1. Опрацюйте правило "Відносні займенники"   


  • Who

Відносний займенник who використовується для поєднання підрядного речення з головним у якості його підмета (хто?). Займенник who вказує тільки на людей, інколи на хатніх тварин.

  • Charles who is my brother’s best friend will come soon. – Чарльз, найкращий друг мого брата, скоро прийде.
  • There are a lot of people in the world who suffer from wars and famine. – В світі багато людей, що страждають від війн та голоду.
  • Where is this naughty dog who ate my new shoes?! – Де цей неслухняний собака, що з'їв моє взуття?

  • Which
  • Відносний займенник which (котрий, який, що) вживається для позначення предметів, явищ, а також тварин. Which  також використовується, коли він означує все головне речення в складнопідрядному. В цьому випадку ніколи не використовується займенник that (котрий, який, що).
    • The activity which Jack has chosen is judo. – Заняття, що вибрав собі Джек, – це дзюдо.
    • I lost the book which I bought last Sunday. – Я загубив книжку, яку купив в минулу неділю.
2. Виконайте вправу (нажимаємо на стрілочку та обираємо првильний варіант , після закінчення вправи робимо скріншот та записуємо вправу у зошит!)
Скидаємо фото робіт мені у вайбер!

1. A hotel is a place  people stay when they are on holiday.

2. A dictionary is a book  gives definitions of words.

3. That's the girl  works in a restaurant.

4. A restaurant is a place  you can eat.

5. Lions are animals  live in Africa.

6. A chemist's is a shop  you can buy medicines.

7. They are the children  broke my window.

8. This is the room  we have our meetings.

9. That is the shop  I bought your book.


7 клас
02.04.2020

1. Знайомимося із зворотніми займенниками (Reflexive Pronouns)
 у англійській мові.


2. Запиши табличку у зошит.
(Не забуваємо записувати число!)

3. Виконай вправи (доповни речення зворотніми займенниками).

(Фото робіт у зошиті скидаємо мені у вайбер!)



 7 клас
06.04.2020

PLACES OF INTEREST

1.  Послухай та повтори, запиши слова у словник.
(фото словника чекаю у вайбері)


2. Виконай вправи письмово, не забудь записати число.

Обери відповідне слово та запиши.

3. Закріпи свої знання: 
(встав відповідне слово у речення, вкінці натискаємо FINISH! , робимо скріншот та надсилаємо мені у вайбер)



7 клас
10.04.2020

Places of interest in England

1.Перегляньте відеоурок (додаю сторінку з підручника)




2. Виконай вправу 2 ⬈ .
(Спиши речення, після кожного постав T або F)

3. Опрацюйте сторінки 84,85 у зошиті із друкованою основою.


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

7 клас
15.04.2020

Ukraine.Kyiv.

1. Ознайомтеся із визначними місцями Києва.


2.Прочитай текст, випиши незнайомі слова у словник та переклади їх.


Ukraine  is  a  sovereign  state. It  has  it’s  own  territory, government, national  emblem, anthem  and  state  flag.
    Ukraine  is  situated  in  the  centre  of  Europe. The  population  is  more  than  39  million. It  borders  on  Poland, Hungary, Moldavia, Russia, Belorussia, and  others. There  are  24  regions  and  Crimea  Autonomic  Republic  in  Ukraine.
     Ukraine  is  washed  by  the  Black  Sea  and  the  Sea  of  Azov. There  are  the  Carpathian  Mountains  and  the  Crimean  Mountains  in  Ukraine. The  main  river  is  Dnieper.
    Kyiv  is  the  capital  of  Ukraine. It  was  founded  by  3  brothers: Kyj, Shchek  and  Khoryv  and  their  sister  Lybid. Kyiv  was  called  in  honoured  the  eldest  brother  Kyj. The  main  street  of  the  capital  is  Khreshchatyk.

3. Продовж речення та запиши у зошит.

1.Ukraine is situated…
2.The capital of Ukraine is… 
3.The main river of Ukraine is… 
4.Ukraine is washed by…
5.Our country is divided into…
6.The population of Ukraine is…
7.The territory of Ukraine is …
8.On the head of the country there is the …
9.The state official language is …
10. More than 100… live in Ukraine.

4. Склади діалог  та запиши :

-          What  country  are  you  from?
-       .................................................................................................    
-         What  is  the  capital  of  your  country?
-      ..............................................................................................................................     
-         Is  Ukraine  an  independent  country?
-    ......................................................................................................................       
-         Are  there  any  national  symbols  in  our  country?
-..................................................................           
-         Do  you  live  in  Kyiv?
-............................................

Фото робіт чекаю у вайбері!

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓


7 клас
21.04.2020

Tuesday, the twenty first of April

Kyiv


1. Знайомтеся, столиця України- Київ!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=70&v=fN5VOkFNATQ&feature=emb_logo

2. Прочитай


3. Виконай письмово вправи 4 та 5.


💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃


7 клас
24.04.2020


1. З'єднай малюнок з назвою. 
Натисни FINISH! та Check your answers, зроби скріншот.


2. Виконай 3 завдання:

1) З'єднай частини речення.
2) Доповни текст словами.
3)Постав дієслова у дужках у певному часі( PAST або Present).


Вкінці тиснимо фініш та робимо скріншот.

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗


7 клас
28.04.2020

1.     - What is the capital of Great Britain?

        - Yes, it's London!

2. Гра-вікторина стежками Великої Британії:


3.  Listen to the text and answer the questions (Послухай та дай відповіді)

https://learningapps.org/watch?v=pkyz8jmsn19


4. Виконай письмово вправу:


Фото робіт скидаємо мені у вайбер!

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀




7 клас
30.04.2020

Урок розвитку навичок граматики та письма

Як писати лист англійською? 

Порада 1. Лист повинен бути правильно структурованим 

У листі, як правило, є такі структурні елементи: 
  • звертання – окремий рядок 
  • короткий вступ (у якому можна послатися на попередні контакти, раніше написані листи і т.д.) – окремий абзац 
  • основна частина – кілька абзаців 
  • висновок – окремий рядок 
  • завершальна фраза – окремий рядок 
  • підпис (тільки ім'я) – окремий рядок 
У правому верхньому кутку стоїть вказати адресу автора та дату під адресою 
Пропоную зразок листа англійською мовою, з такою структурою: 
Як правильно писати листи англійською: зразок 

Порада 2. Правильне звертання в листах англійською 

Форма звертання завжди залежить від ступеня знайомства з особою, до якої ви звертаєтеся в листі. Наведемо кілька прикладів. 
Dear John! – звертання до рідного, родича 
Dear Sir – звертання, якщо цей Джон – ваш начальник. Офіційне звертання. 
My dear Sir – звертання, яке часто використовується в особистому листуванні з іронією, варто вживати його обережно
Dear Mr. Smith – офіційне звернення до малознайомої людини (ви не знаєте, хто такий Джон) 

Порада 3. Кілька важливих моментів, на які слід звернути увагу

1. Якщо ви не знаєте стать адресата – напишіть його прізвище повністю: Dear T.K. Spinazola
2. Якщо не знаєте, яке скорочення краще використовувати: Miss або Mrs, так як вам невідомий сімейний статус жінки, використовуйте нейтральне Ms.
3. Якщо пишите лист двом людям, вкажіть обидва імені в звертанні 
4. Ці звертання не можна скорочувати: Professor, Dean, Governor, Captain, Admiral, JudgeSister, Senator 
5. Ці звертання ніколи не можна використовувати повністю Mr., Ms., Mrs. и Dr.
Для того, щоб правильно написати лист вперше, непогано мати під рукою зразок.
Зразок листа

Шаблонні фрази для написання листів 

5 шаблонів вступних фраз: 

  • It was great to get your letter….
  • Thanks for your letter. It was great/lovely to hear from you. 
  • Thanks for your long letter. It was really great to hear all your news, after not hearing from you for ages….
  • Sorry I haven’t written for so long but….
  • I was really pleased to hear that… 
Ці фрази нейтральні, з них ви можете почати лист до будь-кого. Іноді буває важко підібрати слова, особливо, коли пишеш не рідною мовою. Шаблонні фрази допоможуть вам структурувати текст листа, правильно оформити ваші думки. 

5 шаблонів заключних фраз: 

  • I would really like you to visit me this summer. Write to me and tell me your plans.
  • Please give/send my regards (love) to your…. 
  • And write and tell me your plans for….
  • Write back soon! 
  • If you want to know anything else, just drop me a line.

Шаблон листа з проханням дати пораду (5 варіантів): 

  • I am writing to ask for your advice
  • Can you give me your advice?
  • I’ve got a problem and I need your advice. 
  • What do you think I should do? 
  • Do you think I should…?
2. Опрацюйте вправи 1 та 2  та напишіть власного листа своєму другові про місто чи місце , яке вам подобається.

У вправі 2 потрібно написати про одне з визначних місць у Києві.

Використай запитання з підручника.



💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

7 клас
04.05.2020

Урок розвитку навичок аудіювання та письма

Monday, the fourth of May

1. Знайомимся із визначним міцем у Лондоні

The London Eye

Переходимо за посиланням, слухаємо відео кілька разів та виконуємо запропоновані 3 вправи

Слова з вправи 1 записати у словник та 

перекласти.

Вкінці натискаємо FINISH! та CHECK YOUR ANSWERS! робимо скріншот та дасилаємо мені у вайбер.


👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄



7 клас

08/05/2020

THE GLOBE THEATRE

1. Write the words into the crossword.





1






2















3















B






4









1.     The part of a theatre where actors, dancers, etc stand and move.
2.    A short time between two parts of a play or concert.
3.    A person who acts in plays, films or television programmes.
4.    All the people who are watching or listening to a film, play, concert or the television.

2 Read the information and answer the questions.
(прочитай та дай відповіді на запитання)
 Shakespeare’s Globe Theatre has been recreated on the south bank of the River Thames in London, very close to the place where the original Globe Theatre was built in 1599. Many of William Shakespeare’s plays were first produced in the Globe Theatre in the reign of Elizabeth I. The theatre was burnt down during a performance of King Henry VIII. The fire was started by an ember fired from a cannon used as a prop in the play into the thatched roof of the theatre.

1.     Where can you find the Globe Theatre?
2.    When was it built?
3.    Whose plays were performed here?

3 Choose a, b or c.

1.     The original Globe Theatre was built ………
a) by the River Thames.                b) far from the River Thames.
c) not near the River Thames.
         2. The original Globe Theatre was built …………
             a) in the 15th century  b) in the 16th century      c) in the 17th    century
         3. William Shakespeare was a famous ………….. in England.
             a) king     b) actor       c) writer
  4. There was a …… in England when Shakespeare’s plays were first   performed.
             a) king              b) queen                c) emperor
         5. ………….. caused the fire in the theatre.
             a) A man           b) An actor           c) A prop

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

7 клас
19.05.2020

1. Дивимося відео урок. 
Повторюємо вивчене.
Пишемо письмо вправу 5 (b), с175, а також 7 с.175.


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


7 клас
25.05.2020

Home Reading. 
"The Actors Come to Town" 
Today we are going to read and discuss the story «The Actors Come to Town». 
Remember Shakespeare’s  three sentences for getting a success:
Know more than other.

Work more than other.

Expect less than other.
                                                      
                                              William Shakespere

1. Watch a short video about William Shakespeare's life:


2. Vocabulary (запиши у словник  та вивчи)
a playwright  [ˈpleɪrʌɪt]  драматург
a dramatist [dramatist]    - драматург
 twins [twɪnz]  близнята
 to scream [ skriːm] кричати
 a thief [θiːf]   злодій
 a criminal [ˈkrɪmɪn(ə)l] злочинець

3.Ex 2 p180. Listen and read

Прослухати текст  можна тут.

4. After reading the text compete the test.

 Прочитайте текст ще раз уважно та пройдіть тест за посиланням, зробіть скріншот  та надішліть мені у вайбер.



😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉


Англійська мова 
8 клас
17/03/2020
ВИКОНАННІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАЙТЕ МЕНІ У ВАЙБЕР!!!
1.Прослухайте діалоги та створіть власний на тему "Музика"
2. Опрацювати додаток(письмово)

Англійська мова 
8 клас
30.03.2020

1. Пригадайте музичні стилі( прослухайте мелодії та знайдіть їх стиль):
(Робимо скріншот кінцевого результату та скидаємо мені   у вайбер!)

2. Виконайте письмово вправи 10 та 11.

Фото робіт скидаємо мені у вайбер!

8 клас
02.04.2020
1. Music

Дай відповідь на запитання:

- What does music mean to you? 

https://www.youtube.com/watch?v=hRt3dbOb788


2. Виконай завдання:
(Встав у текст словосполучення,одне зайве). Текст списати у зошит. Не забуваємо записувати число!
1. Fill in these letters in the correct place. One letter is extra:
a) used to go to clubs and pop concerts
b) with some birthday money
c) to any concerts for ages
d) used to sing to me
e) started going to concerts
f) because of two years inside the musical school


Hi! My name is Andrew Dotson.  I’m twenty now. I love music. My earliest memory of music is the song my mother (1) _________when I was about three or four. I used to have music lessons at school too. My mother wanted me to take up the piano, but I didn’t like it at all because I loved to play the guitar. When I was ten I bought my first record (2) ______I think it was the record by Beatles.
   As I grew older, my musical taste changed. When I was a teenager, we (3) _______to groups playing live, mostly rock and pop and that sort of thing. At that time I didn’t like classical music at all; later when I went to university, I really got into classical music and (4) ______ I was particular keen on opera.
   Nowadays, I listen to all sorts of music, but I’m not too keen on loud rock music. On the whole I prefer classical music and opera, but I still listen to pop music in my car and play the guitar sometimes. I haven’t been (5) _________, but I’ve always got a CD on at home. Music is an important part in my life.

2. Answer the questions:
(Дай письмово відповіді до тексту)
1. How old is Andrew now?
2. Does he love music?
3. What did his mother want him to take up?
4. What instrument does he like to play?
5. When did he buy his first record?
6. When did he get into classical music?
7. What music does he listen now?




3. Choose True(T) or False(F) statements:
(Спиши речення , після кожного пишемо T або F)
1. Andrew is twenty-one now.
2. He didn’t like to play the piano.
3. Andrew played the guitar.
4. His first record was by Sting.
5.  He got into classical music at the university.
6.  He wasn’t keen on opera.
7. Now he’s not too keen on loud rock music.
(фото робіт скидаємо мені у вайбер!)



8 клас 
06.04.2020
Урок навичок читання та аудіювання

THE BIOGRAPHY OF AGATHA CHRISTIE
1. Переглянь відео, занотуй основні факти життя письменниці.

2. Прочитай:

3.Заповни таблицю "Життєві факти письменниці". (Фото роботи надсилайте у вайбер)

4. Дайте відповіді на запитання
(їх надсилаю вам у вайбер!)


8 клас
10.04.2020

MAKING A NEWSPAPER

1. Подивіться відео:


2. Опрацюйте сторінку підручника, прочитай текст . 
Виконайте письмово вправу 1 та 2.

 Запишіть слова у словник та вивчіть.

3. Складіть речення:



Фото робіт чекаю у вайбері!

8 клас
16/04/2020

MASS MEDIA
1. Перегляньте презентацію.
Занотуйте головне.


2. Прочитай та знайти у тексті назви журналів та газет за пунктами. Запиши слова з VOCABULARY BOX у словник.

3. Обери правильну відповідь та запиши речення.



💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

8 клас
21.04.2020

Tuesday, the twenty first of April

 British newspapers

1.Підготуйте зошит, словник та підручник.

Перегляньте відеоурок:

(виконуйте всі вправи відповідно до відео!)


Запишіть нові слова у словник та вивчіть їх.

Фото вправи чекаю у вайбері!

💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧

8 клас
24.04.2020

MIXED TENSES

Урок розвитку навичок граматики та письма

1. Перегляньте відео про Теперішні часи.
(Present Tenses)


2. Пригадайте Past Simple.(Минулий неозначений час).


3. Опрацюйте Future Simple.


4.Виконайте вправи! 





💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

8 клас
29.04.2020

Geographical outlook

1.Переглянь відео урок. 


На 1.36 хв. виконай письмово вправу, а також письмо виконуємо впр.4, с.202, впр.5 с.202, 
впр. 6 (b) c.206
с.206 записати слова у словник та вивчити їх.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


8 клас
05.05.2020

Урок розвитку навичок граматики та письма

1. Перегляньте відеоурок. Виконайте вправи відповідно відео.


2. Закріпіть свої знання.


Після завершення у самому кінці сторінки є слово FINISH!,
натискаємо та CHECK YOUR ANSWERS! робимо скріншот та дасилаємо мені у вайбер.

💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝



8 клас
12.05.2020

1. Перегляньте відео урок, виконайте вправи відповідно відео, назви країн та нові слова запишіть у словник.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


8 клас
15.05.2020

Перегляньте відео урок, 
виконайте завдання відповідно відео

(уявіть,що ви відвідали Велику Британію. Напишіть звіт про свою подорож)


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

8 клас
19.05.2020

Дивимося відео урок.
Виконаємо перевірку знань. 
Пишемо усі вправи та надсилаємо мені у вайбер.


💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


8 клас 
25.05.2020

Home Reading."Nellie Bly"
 Today you will learn more about the profession of a journalist, we’ll read and discuss a text about a woman journalist 

1.Vocabulary (запиши та вивчи)

a penalty [ˈpenlti] покарання, пенальті
a mind[maɪnd] розум
a venture [ˈventʃə] ризикована, смілива справа
mysterious [mɪˈstɪərɪəs] таємничий, містичний
upset [ʌpˈset]розчарований, засмучений
to venture [ˈventʃə]наважуватись
to make a living - заробляти на прожиття
to give a chance [tʃɑːns]  дати можливість 

2. Open your books on page 233. Listen then read the story.


3. Read the story again and give English equivalents to the following Ukrainian words and word-combinations (прочитай знову та випиши з тексту такі слова та словосполучення англійською)
Ризикована справа, піклуватись, шукати, публікувати, видавець, розум, заробляти на прожиття, репортер, проти, засмучений, фабрика, безпечний, удавати, в’язниця, звучати, погоджуватися, пароплав, діставатися берега, відсилати, пересікати, вітати.

4.Compete a test. Пройди тестування по тексті "Nellie Bly" за посиланням:
(ВИКОНАЙТЕ ТЕСТИ , ЗРОБІТЬ СКРІН ТА НАДІШЛІТЬ МЕНІ У ВАЙБЕР)




💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋




Англійська мова 
9 клас
17/03/2020
ВИКОНАННІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАЙТЕ МЕНІ НА ВАЙБЕР!!!
ТА ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ПІСЛЯ НЬОГО (ФОТО РОБІТ НАДСИЛАТИ НА ВАЙБЕР):

Watch the video and choose the correct answer.
1. Who are the characters in this story?
a.) plastic
b.) three plastic bottles

2. Plastic is made of _____________.
a.) pellets
b.) oil and gas

3. How much plastic ends up in landfills?
a.) all of it
b.) hundreds of millions of tons

4. Rainwater flows through the waste and absorbs toxic compounds. The toxic water is called leachate, and it _____________________.
a.) evaporates
b.) can move into groundwater, soil and streams, poisoning ecosystems and harming wildlife.

5. How long can it take for a bottle to decompose?
a.) 100 years
b.) 1000 years

6. What is the name of the massive vortex of trash in the Pacific Ocean?
a.) The Pacific Garbage Patch
b.) The Pacific Trash Gyre

7. How many plastic-filled trash vortexes, or gyres, are there in the world's seas?
a.) one
b.) five

8. Why do the animals eat the plastic?
a.) They think it's food.
b.) Because they are starving.

9. Do most plastics biodegrade?
a.) Yes, they do.
b.) No, then don't.

10. Bottle number three is _____________.
a.) in the Pacific Garbage Patch
b.) recycled


9 клас
18.03.2020

1. Перейдіть за посиланням та перегляньте відео 

2. Виконайте письмово тести (фото робіт скидаємо мені на вайбер)

9 клас  
20.03.2020
1.


Починаємо нову тему The UK today.
Перегляньте відео та запишіть у зошити головні факти з відео: 


2. Відповіді на запитання:

(скріншот кінцевого результату надсилайте мені на вайбер)!!!

3. Виконати у зошитах (фото роботи мені на вайбер)!

9 клас
31.03.2020


1. Welcome to England!!!

2. Читаємо факти:

3. Виконай завдання:
4. Розгадай кросворд

https://learningapps.org/863356

(Скріншот виконаних завдань скидаємо мені у вайбер!)



9 клас
03.04.2020

1. Ознайомся із країнами Об'єднаного Королівства Великої Британії.



2. Послухай та повтори. Запиши назви країн та столиць у словник.
(Фото словників скидаємо у вайбер).

https://drive.google.com/open?id=1CtTHOnhMEZjL5-omOZLdC8jRk0Tkg_Wf

3. Послухай, потім виконай вправу письмово у зошиті.(Не забуваємо записувати число)

https://drive.google.com/open?id=18lvBkPitz8mq_9_FYgkqJP86LFYmOUkA

4. Послухай аудіо запис із завдання 3 знову та заповни табличку. У нагоді стане інформація із завдання 1.
( Завдання виконуємо у зошиті , фото роботи скидаємо також у вайбер)

5. Закріпіть свої знання.

( виконайте вправу 7 та 8 письмово!)

У 8 завданні речення переписуємо, вкінці  кожного пишемо T або F.



9 клас
07.04.2020

Урок розвитку навичок граматика та письма

PAST TENSES
(Минулі часи)
їх є 4

1. Перегляньте відео, зробіть записи у зошити (схеми утворення часів):


2. Схеми додаю:
ЧасКлючові словаФормаПриклад (стверджувальне речення)Приклад (негативний)Приклад (запитальний)
Past Simple
(минулий звичайний)
last week
yesterday
the day before
a week ago
two years ago
in 1988
Правильні дієслова з закінченням -ed.
Неправильні
дієслова (2-га колонка)
I smiled.
He smiled.
They spoke.
She spoke.
You went.
She went.
did not smile.
He did not smile.
They didn’t speak.
She didn’t speak.
(did not – didn’t)
Did I smile?
Did he smile?
Did they speak?
Did she speak?
Did you go?
Did she go?
Для минулого (звичайного) часу речення будуються за допомогою допоміжного дієслова did, якщо дія відбувалася в минулому.
ЧасКлючові словаФормаПриклад (стверджувальне речення)Приклад (негативний)Приклад (запитальний)
Past Continuous
(минулий тривалий)
while
from 4 to 6
the whole day
at this moment
yesterday
the whole evening
was/were +
інфінітив з -ing закінченням
was eating.
He was eating.
They were sitting.
She was sitting.
was not eating.
He was not eating.
They weren’t sitting.
She wasn’t sitting.
(was not – wasn’t
were not – weren’t)
Was I eating?
Was he eating?
Were they sitting?
Was she sitting?
Для минулого (тривалого) часу речення будуються за допомогою дієслів was/were, якщо дія відбувалася в минулому протягом певного періоду часу.

ЧасКлючові словаФормаПриклад (позитивний)Приклад (негативний)Приклад (запитання)
Past Perfect
(минулий доконаний)
before
never
by 4 o’clock
after
already
by December
had + правильне дієслово з закінченням -ed 
+ неправильне дієслово (3-тя колонка)
had finished.
He had finished.
They had begun.
She had begun.
had not finished.
He had not finished.
They hadn’t begun.
She hadn’t begun.
(had not – hadn’t)
Had I finished?
Had he finished?
Had they begun?
Had she begun?
Для побудови речення в минулому (доконаному) часі використовують дієслова had, якщо дія відбулась до якогось конкретного моменту в минулому.

Past Perfect Continuous
ЧасКлючові словаФормаПриклад(позитивний)Приклад (негативний)Приклад (запитання)
Past Perfect Continuous
(минулий доконаний тривалий)
the whole day
for four hours
how long
for a long time
for one month
had been + інфінітив з -ing закінченням
had been watching TV.
He had been watching TV.
They had been speaking.
She had been speaking.
had not been watching TV.
He had not been watching TV.
They hadn’t been speaking.
She hadn’t been speaking.
(had not – hadn’t)
Had been watching TV?
Had he been watching TV?
Had they been speaking?
Had she been speaking?
В минулому тривалому (доконаному) часі речення будуються за допомогою дієслова had been, якщо якась певна дія розпочалась в минулому в певний момент і триває досі або закінчилась перед початком розмови.
3 . Виконай вправу, використовуючи усі минулі часи . (навпроти кожного речення є дієслово, яке потрібно поставити у відповідний минулий час)
(Фото робіт чекаю у вайбері)
  


9 клас
10.04.2020

LONDON

Travelling is the best way to learn the world”

1.     - What is the capital of Great Britain?
1
        - Yes, it's London!

2. Гра-вікторина стежками Великої Британії:


3.  Listen to the text and answer the questions (Послухай та дай відповіді)


1.02 - How many bridges are there over the river Thames in London?
1.16 - What is the population of London?
1.36 - When did London underground start?
2.12 - Can you name the places of interest in London?
2.51 - What is "Harrods"?
3.24 - What is the centre of London street life?
3.57 - When did the miniskirt become fashionable?
4.38 - What do people like about London?
4.55 - Where can people go in the evening?
5.05 - How many cinemas and theatres are there in London?
5.15 - Who wrote the "Mousetrap"?
5.41 - What do people do in the parks?

4. Виконай письмово вправу:


5. Прочитай текст та виконай письмово вправу після нього:


London is famous for its wonderful museums and art galleries. In British Museum one can see ancient paintings, sculptures and even Egyptian mummies. London’s National Gallery has the greatest collection of paintings of Van Gogh, Leonardo da Vinci, Renoir and many others.
The capital of Great Britain is full of popular and world-famous tourist attractions, both educational and entertaining. Most of them are located close to the river Thames, others are in different parts of London. The city was founded about 2 000 years ago, so there are a lot of interesting historic and architectural sights.
Big Ben is the most famous iconic clock tower of the Houses of Parliament. Behind this long and beautiful building stands Westminster Abbey where many historic weddings, coronations and burials took place. The Tower of London has rich history as a royal palace, a fortress, a prison and a place of execution.  Not far from the Tower guests can see the  architecture of St Paul’s Cathedral, originally designed by Sir Christopher Wren. In the middle of Trafalgar Square tourists stop to admire a 52-metre Nelson’s column dedicated to Admiral Lord Nelson. Buckingham Palace has been the official residence of British monarchs since the reign of Queen Victoria. 
As for the entertaining, it is impossible to get bored in London. The best places for quiet relaxation are traditional English parks and gardens. The tourists’ favourites are Hyde Park, St. James’s Park, Green Park and Kensington Gardens. Right in the heart of the capital we can find London Zoo and London Aquarium. In Madame Tussauds Museum visitors will meet face to face with hundreds of celebrities: from Shakespeare to Lady Gaga because it’s an amazing collection of wax figures. The London Eye is a giant wheel that carries its visitors in one of its capsules for breathtaking experience above the city and its attractions.

Match the two parts of the sentences.
1.Piccadilly Circus is
2. Hyde Park is
3. The monument to Admiral Nelson
4. The British Museum contains
5. The Tower of London is
6. All English kings and queens were crowned  
7. St. Paul’s Cathedral is                                       
a) is situated in the centre of Trafalgar Square                          
b) the oldest building in London.
c) about 6 million books.
d) the biggest church in England.
e) in Westminster Abbey.                            f) the centre of night life in London
g) famous for its Speaker’s Corner.



9 клас
15.04.2020

Cities of England

1. Записуємо число.

Давайте пригадаємо!
Здогайдайся , про яке місце у Лондоні йде мова. Запиши.

1) This circus is the heart of London‘s West End .
2) This palace was built in the 18th century. Now it is the residence of the royal family. It has 600 rooms and 3 miles of a red carpet. 
3) This church is more than 900 years old. Nearly all kings and queens were crowned there. 

4) Monument to one of the world’s greatest writers. 


2. Перегляньте відео "Cities of UK".

https://www.youtube.com/watch?v=bA50QEoUdxE

3.   Запиши слова у словник:

  • highly developed ['haili di'velapt] – високорозвинений
  • clothes [klaudz] – одяг
  • Birmingham ['Ьзітіцат] – Бірмінгем
  • cotton ['katan] – бавовна, текстиль
  • Edinburgh ['edmbara] – Единбург
  • shipyard ['Jipja:d] – верф
  • university town [ju:ni'v3:sititaun] – університетське містечко

Прочитай та дай відповіді на запитання( письмово).

1. What big cities and towns are there in Great Britain? Name them.
2. What city is the centre of the cotton industry in Great Britain?
3. What city is situated in the heart of England?
4. What is the town of Edinburgh famous for?
5. Name the oldest university towns in Great Britain.


Great Britain is a highly developed industrial country, and most of the people live in large cities.

Naturally, the capital comes first among the biggest industrial cities of the country.

Lots of things such as clothes, food, planes and cars are made in London.

Birmingham is the biggest town in the centre of England.

Machines, cars and lorries are made here.

TV- and radio-sets are also produced in Birmingham.

Manchester is an industrial capital of the North of England.

It is a very old city.

It is the centre of cotton industry.

Manchester was the first city in Great Britain to build an airport in 1929.

Manchester has many libraries, museums, art galleries and theatres.
Edinburgh is the capital of Scotland.

It is one of the most beautiful cities in Europe.

Its main attractions are the Floral clock made of growing flowers, and the Edinburgh Art Festivals, the annual summer performances of operas, dancing, music and drama.
Glasgow is another great Scottish city.
It is famous for its shipyards.

Glasgow is a great industrial city and also the centre of Scottish culture.


Cardiff is the capital of Wales.
It is a big port and ships come here from all over the world.

Cambridge and Oxford are the oldest university towns in Great Britain.

Many great men studied in these universities: Cromwell, Newton, Byron, Darwin and others.
Великобританія — високорозвинена промислова країна, і більшість людей живуть у великих містах.

Звичайно, столиця стоїть на першому місці серед найбільших промислових міст країни.

Безліч продукції, такої як одяг, продукти харчування, літаки й автомобілі, виробляється у Лондоні.

Бірмінгем — найбільше місто в центрі Англії.

Там роблять устаткування, легкові та вантажні автомобілі.

У Бірмінгемі також роблять телевізори і радіоприймачі.

Манчестер — промислова столиця півночі Англії.

Це дуже старе місто.

Це центр текстильної промисловості.

Манчестер був першим із британських міст, у якому в 1929 році побудували аеропорт.

У Манчестері багато бібліотек, музеїв, картинних галерей і театрів.
Единбург — столиця Шотландії.

Це одне з найкрасивіших міст Європи.



Головна визначна пам’ятка міста — квітковий годинник, зроблений із живих квітів, і Единбурзький фестиваль мистецтв, щорічні літні покази опери, танців, музики і драматичного мистецтва.



Глазго — ще одне шотландське місто.
Він знаменитий своїми верфями.
Глазго — велике промислове місто, а також центр шотландської культури.

Кардифф — столиця Уельсу.
Це великий порт, і сюди приходять кораблі з усього світу.

Кембридж і Оксфорд — найстаріші університетські міста Великобританії.

Багато великих людей навчалися в цих університетах: Кромвель, Ньютон, Байрон, Дарвін та ін.

Фото робіт чекаю у вайбері!!!


9 клас
17.04.2020

1. Послухай та продовж речення:

https://drive.google.com/open?id=0BwXhjtj9eqT4aTBCRzR4T3BHYW8



2. Познайомтеся з містом CARDIFF!


3. Прочитай.






4. Виконай вправу:

Put each of the following words in its correct place in the text below (max. 12 points).

Cardiff           Museum           hotels           people           capital           largest            station               Romans              old              airport              centre              many


Cardiff is the 1) ___________________ of Wales. It is Wales’ 2) ___________________ city. About 300000 3) ___________________ live in Cardiff. It’s also the country’s main economic, industrial and cultural 4) ___________________ . Cardiff is situated on three rivers, the Taff, the Ely and the Rhymney. It is quite an 5) ___________________ city. It was built in about 75 AD by 6) ___________________ . Cardiff has some interesting places to see. The National 7) ___________________ of Wales, the Law Courts and the University are in 8) ___________________ . There are also 9)  ___________________ fashionable shops and modern 10) ___________________ , and Cardiff Castle, which was built in 1090. There is a railway 11) ___________________ and the 12) ___________________ that lies outside the city.

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

9 клас

21.04.2020

Тема: Мандрівка Великобританією. Манчестер.
Перегляньте відео : https://bitly.su/NPyte

Виконайте завдання : підручник с.216 впр.6(а)-читати та перекладати(усно)
Виконати письмово: підручник с. 217 впр.1-написати короткий текст-рекламу(анонс) про одне із видатних місць Англії. На допомогу-переглянуте відео та раніше вивчений матеріал(не більше 100-120 слів).


💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

9 клас
23.04.2020


1. Виграй мільйон!

https://learningapps.org/1289855

2. Пригадай символи країн:

https://learningapps.org/1291465

3. До Дня народження БРИТАНСЬКОЇ КОРОЛЕВИ.

Цьогоріч їй виповнилося 94 роки!


Читаємо, виконуємо завдання!


Queen Elizabeth’s birthday



            This is a special year for Queen Elizabeth the second. She is 94
this  year ! She is very lucky because she has two birthdays, her real birthday is on 21st April and she also has an official birthday on the second Saturday in June. The official birthday is in Summer because the weather will be nicer for celebrations outside.
          There will be many events around the United Kingdom between April and June to celebrate this occasion. It is more special because she is the oldest monarch that has ruled and she has been a Queen for a longer time than any other King or Queen. Queen Victoria held the record for being a Queen for 63 years and seven months but now Queen Elizabeth has beaten her record and has been Queen for 64 years and two months until now !
           She is the Queen of United Kingdom, Canada, Australia, New Zealand and 12 other smaller countries.
She is married to Prince Phillip and they have four children, Charles, Anne, Andrew and Edward. Prince Charles is the oldest so he will become King after her.  After Prince Charles, Prince William will be king and then his son, Prince George, so at the moment there are three lines of succession to the throne.
             When Queen Elizabeth is not travelling around other countries, she lives in Buckingham Palace which is in the centre of London.
Lots of tourists visit the Palace and you can also buy a ticket to take a tour of some parts of the Palace.
              Her favourite cake is chocolate cake and her chef makes  this cake for her twice a year for both of her birthdays!


1. Write True or False
1)This year the Queen will be 80 ..............
2)There will be lots of Birthday celebrations ..............
3)She is also Queen of America .............
4)Queen Elizabeth has four children .............
5)She has been Queen longer than any other person .............
6)Her home is called Nottingham Palace ......................


2.Answer the questions about the text;
1)Why is this year so special for the Queen ? _______________________________________
2)Who did she pass as the longest serving Queen? ___________________________________
3)Other than the U.K. name two other countries where she is Queen ______________________
4)How many children does she have ? _____________________________________________
5)Who will be King or Queen after her? ___________________________________________
6)Where does Queen Elizabeth live ? _____________________________________________

7)Would you like to be a king or queen ? say why_____________________________________

3.Imagine that you are king or queen for a day
Write how you would spend your day!

👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄


9 клас
28.04.2020


The Great Fire of London

1. Vocabulary check. Match the word to the definition (З'єднай та 

запиши)

    Word                                    Definition
-         Took place                   - to move into more places
-         Mayor                           - person in charge of city/town
-         Lane                              - happened
-         Spread                          - very bad or unpleasant
-         Diary                            - a book in which you write your feelings  and thoughts
-         Narrow                         - long and not wide
-         Terrible                        - road or path 
                               
2. Прочитай                                   

                                                                       The Great Fire of London
London was a big city before the fire of London. Half a million people lived there. The houses were made of wood, and the lanes between them were very narrow. The Great Fire of London took place 350 years ago, on Sunday 2nd September in 1666. The fire started in a bakery in Pudding Lane. There was no rain that summer so London was very dry and the wind spread the flames. Fire-fighting equipment was not very good and it was difficult to get water unless near the river. The fire lasted for 4 days and burned down most of London. A man called Samuel Pepys* wrote about the fire in his diary and told the king. King Charles II, and his brother, the Duke of York, had to take charge of fighting the fire. Not many people died in the Great Fire of London, some say only 16. After the fire, the king rebuilt the city with buildings made from bricks and stone. It took ten years to rebuild.
                                                                                                                                            
3) Дай повні відповіді та запиши:

a.      When did the fire happen?


b.      Who wrote about the fire in his diary?


c.      How many people died in the fire?


d.      How long did the fire last?


e.      Why did the fire spread so quickly?


f.       How long did it take to rebuild London?

      4) Write the following verbs in their Past simple  form

Start =                                                                     Forget =
Catch =                                                                   Burn =
Rise =                                                                     Try =
Run =                                                                      Shout =
Say=

5)      Read the text from Samuel Pepys’ diary and write the verbs in their Past simple  form.
                                   Monday 3rd September 1666          
Dear Diary,
Yesterday, at 03:15, a terrible fire ______(start)  in the Bakery on Pudding Lane. Somebody _________ (forget) to take the bread out of the oven. There ________ (be) flames everywhere and the smoke ________ (rise) high above the city.  People _______ (run) around the streets and __________ (shout) “Fire!”. Today the fire _________ (be) even worse. The houses _________ (be) made of wood so they all ___________ (catch) fire. Later, at 16:50, the firefighters ___________ (try) to put the fires out but this __________ (not work) very well and the fires________ (burn) more buildings. The mayor________ (say) the fire ________ (not be) very bad but now it is over the whole city. I must tell the king tomorrow.

Фото робіт надсилаємо у вайбер!


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

9 клас
30.04.2020


WELCOME TO LVIV

1. Перегляньте відео


2. Опрацюйте вправу 2 с.226 у підручнику.

3. Прочитай текст.
 Невідомі слова запиши у словник та вивчи їх.
Спиши 6 речень після тексту та  познач T -F.

Lviv is one of the oldest and most fascinating cities of Ukraine, with long history, wonderful  architecture, enchanting streets and a peculiar atmosphere of medieval romance. The heart of Western Ukraine, a specific frontier between the east and the west, Lviv is a perfect blend of the traditional and the modern that has something to offer to every traveller.
  Lviv was founded in 1256 by King Danilo Halitskiy and named in honour of his son Lev. The city was under the rule of different empires and nations, which left a conciderable mark in its culture ,architecture and language.
 True or false
1.Lviv is a young city.
2.It is the heart of Western  Ukraine.
3.Lviv has nothing to offer visitors.
4.It was founded two centuries ago.
5.The city was named in honour of an animal.
6.Lviv was under the rule of Roman Empire.

4. Спиши , вставляючи слова у текст

Words: classicism, religious, monastery, churches, Cathedral
   Lviv is a city of  _(1)_______ variety, with a fascinating mixture of church building styles. There are over 60 _(2)______ in the city. The most beautiful ones are the Dominican church and the _(3)______known as Baroque church, the Church of Assumption of the Virgin  Mary and  St. George’s _(4)_______.
You can also visit the Armenian Cathedral with the 16-17th century tombstones and the Transfiguration Church built in the style of French _(5)______.

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

9 КЛАС
05/05/2020 Вебквест

"Подорож Великобританією"
Dear friends!
Сподіваюся, ви любите подорожувати! Тож запрошую вас у захоплюючу подорож Великобританією, під час якої ви дізнаєтесь багато нового та цікавого про Сполучене Королівство.
Наша подорож  триватиме тиждень. Щодня  ви будете отримувати нове завдання. За правильні відповіді на ваш рахунок будуть додаватися бали.
Відповіді від учасників прийматимуться  кожного дня  у вайбері у письмовому вигляді.
До наступного завдання допускаються лише ті учасники, які виконали попередні завдання.
Переможцем стане учасник, який набере найбільшу кількість балів!!!!!
Призери отримають високі оцінки!!!
Тож рушаємо?????
Let's go!!!!
Успіхів всім!!!
Good luck!
Task № 1
Tuesday,the fifth of May

Вітаю вас з початком нашої незабутньої подорожі!!!
Отже, вирушаємо до Об'єднаного Королівства Великобританії!!! А до  якої  ж з її частин ми з вами відправимося сьогодні? На жаль, це питання є частиною завдання.... А ось і воно!
Блукаючи в просторах відеосервісу Youtube натрапила на досить цікаве та пізнавальне відео про країну, площа якої становить 78 772 кв.км. Столиця цієї країни - це місто, в якому щорічно відбуваються неперевершені фестивалі...
Назва цієї країни походить від латинської назви гельських племен... 5 327 700 чоловік населяють країну, про яку йде мова....
Отже, маю для вас такі завдання!!! Завантажуйте через QR код це відео, уважно перегляньте його і відповідайте із задоволенням на запитання!!!


За кожну правильну відповідь ви отримаєте відповідну кількість балів.
1. Про яку країну йде мова у відеоролику?  ( 1 бал)
2. Як називається прапор цієї країни? (1 бал)
3.  Якщо ви назвете видатних людей цієї країни (2-3 чол.) - поповните свою скарбничку ще 2 балами.
5. За цікаву інформацію про дану країну (обсягом 5-6 речень англійською мовою) ви будете нагороджені від мене ще 3 балами. Інформація може стосуватися будь-яких цікавих фактів про країну. 
Чекаю на ваші відповіді !
Успіхів вам!!!
Good luck!


І пам'ятайте, до ІІ завдання будуть допущені ті учасники, які виконають І завдання.

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

9 клас
07.05.2020


Thursday, the seventh of May

Вітаю вас, English language learners!!!
Перше завдання вже позаду... Ми з вами на вірному шляху! Ми побували у таємничій та загадковій країні Великобританії - Шотландії... Сьогодні я вас хочу запросити продовжити нашу мандрівку і вирушити до наступної країни...       
Це країна постійних дощів та туманів
"Мандруючи вулицями цього міста, думаю....Тут мріє побувати будь-який мандрівник. Британська столиця, що розкинулася на берегах Темзи, вабить до себе туристів неповторним колоритом, притаманним тільки їй. Цікаві місця я побачила тут - і це не тільки історичні споруди, музеї, площі і мальовничі сади, але і сучасні хмарочоси, і торгово-розважальні комплекси. Але одну видатну пам'ятку я не встигла оглянути через те, що почався дощик...  
Дивлячись на цю дощову хмарку визначте за допомогою слів-асоціацій, яку видатну пам'ятку британського міста мені не довелося відвідати?


Правильна відповідь принесе вам 1 бал, фото цієї пам'ятки додасть ще 1 бали, а цікава інформація про споруду (обсягом 3-4 речення англійською мовою) поповнить ваш рахунок ще 2 балами.)))) До речі, за назву країни, в якій ми з вами перебуваємо - теж можно отримати 1 бал!!!
Отже , за 1 та 2 день ви зможете отримати максильних 12 балів!
Успіхів вам, друзі!!!
Чекаю ваші відповіді!
Good luck!

😙😙😙😙😙😙😙😙😙



9 клас 
12.05.2020



Hello, my friends!
 Два випробування ви вже подолали - дісталися екватору! Я рада, що вже визначилися безперечні лідери змагання!
Pанок почався у мене сьогодні цікаво та несподівано!  Прокинулась я невідомо в якій країні... Мабуть, чарівність моїх снів робить свою справу . Подорожую, навіть,  уві сні! 
Завітав до мене сьогодні листоноша  з чудернацьким листом у якому було це фото.

Може ви допоможете його розшифрувати? Цікаво, яким чином цей дивний малюнок підкаже вам відповіді на запитання? Але я впевнена -  ви впораєтесь!!!
Тож вперед!
1. Назвіть столицю країни.  ( 1бал)
2. Зображення прапору цієї країни додасть вам ще 2 бали.
3. Скільки старовинних замків налічується в даній країні? ( 1бал)
4. Перерахуйте чотири фільми, які знімалися в мальовничих місцях цієї країни (1 фільм - 1 бал)
5. Wales has.......Продовжіть речення англійською мовою! (1 речення - 1 бал)
Зустрінемося в наступній країні!!!

Good luck!

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

9 клас
14.05.2020


Hello everybody!
Привіт всім учасникам надзвичайної подорожі «Around the UK»!!! Так непомітно, цікаво та захоплююче ми з вами дійшли до останнього випробування нашого веб-квесту.
Всі попередні завдання ви з легкістю подолали))) Отже, я з великим задоволенням хочу запросити вас до останньої країни нашої подорожі навколо Великобританії! То ж вперед!!!
Звертаюся до вас зі своїм останнім завданням. Ми з вами знаходимось в країні, одним із символів якої, є персонаж, зображений на малюнку зібраного пазлу. Саме склавши цей пазл, ви зможете вірно визначити назву країни). Тож починаємо!
Скануйте та відповідайте!



А переглянувши цікаве відео про цю країну у відеосервісі Youtube, ви із впевненістю зможете відповісти на мої запитання.


1.     Назва країни, в якій ми з вами перебуваємо ( 2 бал)
2.     Продемонструйте прапор та герб країни ( 2 бали – по 1 за кожне  фото)
4.     Назвіть столицю цієї країни ( 2 бал)
5.     Проаналізувавши відео та оглянувши мальовничі краєвиди загадкової країни створіть мотиватор із закликом подорожі до цієї країни англійською мовою! (оцінюється 6 балами)


Good luck!

☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝

1 КЛАС
17.03.2020
1. Повторюємо букви та звуки англійської мови:
https://www.youtube.com/watch?v=Eep7EpTybnE


3. Вивчити нові слова з відео по темі "Їжа"


1 КЛАС
31.03.2020

1. Повторюємо алфавіт :

2. Тренуємося читати :


3. Вчимо назви страв (слухаємо та повторюємо):




1 клас
13.04.2020

1. Перегляньте відео урок. Повторіть назви їжі.


2. Скажіть про свої смаки:

I like...
I don't like...

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

1 клас
17.04.2020

1.Переглянь урок


2. Намалюй та розкажи , яку їжу ти любиш, а яку ні.

I like...
I don't like...

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

2 КЛАС
17.03.2020

Англійська мова (Карпюк) 2 клас
1.  Повторюємо ДНІ ТИЖНЯ

2. Співаємо пісеньку "Мій робочий день"


3. Повторюємо правила читання  



Опрацьовуємо сторінку з підручника, 3 та 6 задання - виконати письмово.



2 клас 
20.03.2020
1. Перегляте мультфільм та виконайте завдання під час перегляду:


2 клас 
30.03.2020

1. Переглянь відео та повтори:

2. Прочитай:





3.Пограйся:
https://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=6901 (робимо скріншот та скидаємо мені у вайбер 098 862 7909)

2 клас
07.04.2020

1. Тренуємося читати :


2. Виконай завдання:
 1)Послухай покажи та повтори:


2)Послухай та прочитай:

3) Запиши слова у зошит:
Tuesday,the 7 th of April
Talk, walk, ball, small, tall;
Monkey, brother, mother, love,Monday.


4) Послухай і прочитай:





2 клас
13.04.2020

Do you like carrots?

1. Перегляньте відео урок 


2. Запишіть назви їжі у зошит та перекладіть.

3. Домашнє завдання виконайте відповідно по відео.

Чекаю фото робіт у вайбері

0988627909

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


2 клас
27.04.2020

Do you like carrots?

1. Слухай та повторюй:


2. Перегляньте відеоурок:


3. Виконате завдання відповідно відео.

Чекаю фото робіт у вайбері

0988627909
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦



2 клас
28.04.2020

1. Перегляньте відеоурок,
виконайте письмово вправу 5 .




Чекаю фото робіт у вайбері

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Англійська мова
3 клас
18.03.2020

1. Опрацюйте відео "Граматика PAST SIMPE "
(Минулий неозначений час).
2. Запишіть схему у зошит та виконайте вправу 2 (утворити заперечні речення).

(Речення з + - це розповідні речення,з - заперечні,зі ? - запитальні)
3. Пограйте у гру 

02.04.2020
3 клас

1. Продовжуємо вивчати минулий (Past Simpe) час правильних дієслів.
(На наступному уроці будемо вивчати неправильні дієслова).
Уважно прегляньте урок https://www.youtube.com/watch?v=8PguPTrGkpw .

2. Перекладіть речення українською. (фото робіт у зошиті скидайте мені у вайбер!)0988627909

3. Утворіть заперечні речення у минулому часі за зразком.
(Потрібно написати, що вони не робили вчора)

3 клас 
07.04.2020

1. Сьогодні вчимо Минулий час Past Simple 
(використання неправильних дієслів).

2.Перегляньте урок :

Ось деякі неправильні дієслова:
3. Послухай та повтори:➚


4. Пограй у гру. Послухай  та знайди відповідний малюнок.В кінці нажимаємо FINISH ! і робимо скріншот та надсилаємо мені увайбер.


5. Запишіть у зошит або словник.
 Past Simple неправильних дієслів



1.        blow[blɔu] дути         blew [blu:] дув/дула 
    
2.        bring [brɪŋ] приносити      brought [brɔ:t] приносив/приносила
    
3.        buy [baɪ] купувати              bought [bɔ:t] купував/купувала
    
4.        come [kʌm] приходити       came [keɪm]приходив/приходила
    
5.        do [du:] робити (виконувати)     did [dɪd] робив (виконував)/ робила (виконувала)

6.    have[hev] мати (щось)             had [hæd] мав/мала (щось

7.    learn [lə:n] вчити (-ся)                learnt [lə:ntвчив(-ся)/вчилася

8.    make [meɪk] робити руками (помилку)     made [meɪd] робив/робила

9.    see [si:] бачити                   saw [sɔ:] бачив/бачила

10.          take [teɪk] брати                   took [tuk] брав/брала

11.          write [raɪt] писати     wrote [rɔut] писав/писала



3 клас
13.04.2020

1.Продовжуємо вивчати минулий час неправильних дієслів.
Пригадайте їх, спробуйте вивчити:

https://www.youtube.com/watch?v=n1VBke5Y2co

2. Послухайте та повторіть:





3. Виконайте вправу. 


Запишіть слова зі стрічки у відповідні речення у минулому часі.

Речення перекладіть.

Фото робіт надсилайте у вайбер

👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄



3 клас
28.04.2020

Tuesday, the twenty eighth of April

Spring is here. Month

1. Вивчаємо місяці. Слухаємо та повторюємо.

https://www.youtube.com/watch?v=X6cAi0ydAyc

1.січень
2. лютий
3.березень
4.квітень
5.травень
6.червень
7.липень
8.серпень
9.верень
10.жовтень
11.листопад
12.грудень.

2. Перегляньте відео урок .

Виконайте письмово відповідні вправи.

 Назви місяців запишіть до словників.

(Назви усіх місяців пишемо з ВЕЛИКОЇ букви)
Вивчіть їх.



3. Пограй



💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

3 клас 

08.05.2020

Friday, the eighth of May

1. Дивимося урок
Виконуємо письмово вправу 3 с.116. 
Утворені речення перекладаємо.



💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧


Англійська мова 
4 клас
18.03.2020

1. Перегляньте відео "Ступені порівняння прикметників"

2. за цим посиланням виконати завдання,у вайбер скидайте скріншоти виконаних завдань!

https://learningapps.org/display?v=pzun6m0rj20





4 КЛАС
19.03.2020


1.Опрацюйте відео "Вживання прийменників місця"(Prepositions of place)


 2. Пограйте у гру (знайдіть відповідний малюнок до кожного речення) https://learningapps.org/1062917
(скріншот виконаної роботи мені на вайбер)

3. Під час перегляду мультфільму виконуйте завдання (у речення потрібно вставити прийменники місця) https://en.islcollective.com/video-lessons/coco-place-prepositions:

 in, on, under, between, behind, in front of, next to.
(В кінці мультфільтфільму зробити скріншот із загальним результатом!) 

4 клас
30.03.2020
1. Тема: "English Homes"
Ознайомтеся із традиційним британським житлом.

2. Повторіть назви кімнат англійською.
https://learningapps.org/5442137 (робимо скріншот кінцевого результату та скидаємо мені у вайбер)!

3. Виконайте вправу (нажимаємо на пусте віконечко та обираємо правильний варіант!) . Також робимо скріншот та записуємо цю вправу у зошит!


4 клас
02.04.2020

1. Послухай, повтори та запиши у словник.
Фото робіт у словничку скидаємо мені у вайбер)




2. Послухай та прочитай


3. Дай письмово відповіді до тексту:
(фото письмових робіт скидаємо мені у вайбер)



4 клас
06.04.2020

1. Послухай , повтори, запиши у словник та вивчи слова (фото словників чекаю у вабері):



2. Послухай та прочитай:




3. Подорожуй Лондоном:


4. Виконай письмо вправу
(фото роботи чекаю у вайбері)

4 клас
09.04.2020

Thursday,the ninth of April
My town
(Моє місто)

1.Запиши у словник, переклади та вивчи:


Запиши у словник та виконай письмово  вправу:




1. in front of- попереду
behind- позаду
between - між
on the left- зліва
on the right- зправа
at the corner- у кутку
opposite-навпроти.


фото робіт чекаю у вайбері!



4 клас
13.04.2020

1. Послухай та повтори:




2. Пограйтеся зі словами:


Вкінці роботи натискаємо FINISH! та отримуємо оцінку!
Робимо скріншот та присилаємо мені.

3 . Послухай та прочитай. 
Виконай завдання b)  (З'єднай правдиві речення та запиши)



Фото робіт надсилаємо у вайбер!


4 клас
16.04.2020


1. Переглянь відео та обери правильну відповідь. Після кожної відповіді натискаємо синю стрілочку. 

Зробіть скріншот кінцевого результату та надішліть мені у вайбер.


2.Прочитай текст. 

1) Намалюй план та познач місця на карті. Використай слова з колонки.

2) Пронумеруй місця від 1-8 так ,як вони вживалися у тексті. Запиши.

3)Склади речення відповідно до тексту. Використай слова з колонки.





4 клас
23.04.2020

Kyiv

1. Перегляньте відео про столицю України- Київ.


2. Опрацюйте урок по відео:

(Слухаємо, читаємо, даємо відповіді на запитання)

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


4 клас
28.04.2020

1.Перегляньте відеоурок :

Виконайте все відповідно відео.


2. Виконайте вправи, послухайте , запишіть  та з'єднайте.
Вкінці натискаємо FINISH! та CHECK YOUR ANSWERS! робимо скріншот та дасилаємо мені у вайбер.



4 клас
07.05.2020

Thursday, the seventh of May

1. Перегляньте відеоурок, виконайте всі відповідні вправи.


2. Нові слова запишіть у словник та вивчіть.

Додаткове завдання надіслала у вайбер.








0 коментарі:

Дописати коментар

Lorem

Please note: Delete this widget in your dashboard. This is just a widget example.

Ipsum

Please note: Delete this widget in your dashboard. This is just a widget example.

Dolor

Please note: Delete this widget in your dashboard. This is just a widget example.